Sunday, 17 July 2011

saia --> LETIHLETIHLETIH ! tapik , saia --> ENJOYY !

hee ~ ! letih kott dok pusingg naek bukitt memanjangg nk piy cameron ! daa sampayy awal ! nk naek sampayy atas tue punyaa lha peningg ! tapik , tk lha sangatt kann ! macammacam ad katt sana kott . samapayy orangg asli ponn ad ! suma dok jual --> REBUNG sepanjanggg jalan . ad jual sayurr pae entahh ! time otw nk naek bukitt tue , ad orangg tengah tahan air bukitt lha apee lha . then byle dhh naek tue , family ak berhentii japp ! sebab tinggi sangatt kann nakk naek bukitt tue . dhh lha lamaa ! so , kiteorngg pegy toilett dulu ! ak ngan abgg ak kuar lha japp kann ! kiteorang snap lha , sembangsemabang lha . dh lha sejuk gilegile ! nampak lha orang asli tengah dok jalanjalan sumee tue . then byle sume dahh naek van , kyteorangg ponn gerakk . mase dhh naek tue , punye lja jemm ! sebab katt depann tue ad pasar malam . punye sesak gylegyle nyy !lame kott sesak katt sane !  then , kyteorangg ponn sampayy lha dekatt --> RUMAH SEWA . pas2 kyte orangg naek then mandimandi / rehatt suma . pas2 kyte kuar pegyy pasarmalam tue lha .sebab dekat jae dengan rumah yux kyte sewa tue . kyte ponn shopping katt sane ! ak beli --> BAJU DOMO kaler HITAM dengan --> KEYCHAIN katt membermmber ak . pas2 kyte orangg pegy makan ..kyte orang beli bungkus jee . then, makan katt uma lha . dalam  pukol 11.45 cam tue baru kyte  sampayy uma  . then  , salenn baju sume , basuh muka lha ape lha sume tue . kyte orang makan lha ramairamai ! nasi tue ponn leyhh tahan lha sedapp nyee . ak tk mandyy time te sebab sejukk sangatt air dea . mmng ade air panas .tapik ,  air panas tue cam air sejuk kott . byle abish makan , ak ponn rehat japp . then , dekatdekat pukol satu cam tue , ak ponn masok bilik then tido . ak sorang jee kott yux tido dulu , sebab mase pegy tue ak tk tido . ak usha sana sini lha . then ak ponn tido ... orangg laen suma tido pukol 2 lha 4 lha . sume tido lambatt .  ak tido pakai selimutt sampayy bungkus satu badan kott ! sejukk sgt kann !  then esokk tue dalam pukoll 8 cam tue ak bangon dari tido . then ak mandi . lepas ak mandi , ak siapsiap sume then ak makan . lepas abeshh makan cam tue , dalam pukol 10 kyteorangg kuar rumahh . pagy tue tk lha sejuk sgtt ! then kyte pegy pasa tani ! ak beli magnett ngan keychain agy . magnet tue untok cikgu ak yux palengg baek ! then byle dhh abeshh  beli benda katt pasar tani tue , kyte orangg pegyy kedai tehh ! belyy lha tehh punye banyak ! macammacam perisaa ad kott . abesh tue , kyte pegy makan ! lepas pagy makan kyte pegy --> LADANG TEH . bestt kott ! katt sane ak beli choclate --> SKITTLE . ak ingatt yux tue yux masam punye , ak bukak then ak rase yux manes punya ! adoii ! ak ponn masok alek kedai  kart ladang tehh tue then beli yux masam nya . then ak ngan abnx ak naek lha atass skalyy dekat ladang teh tue .then , abnx ak dok posee suma . ak pulak jadik  photographer dea . ak ponn pose jugak lha siketsiket . then , dlm pukoii 4 cam tue kyte balek . then , pegy ladangg --> STRAWBERRY pulakk .ak petik strawberyy punye lha banyak ! then , ak pegy kedai dekatdekat c2 . ak beli --> ANGRYBIRD ngan KEYCHAIN lagy . then ak minum RIBENA  ngan ak makan AIS CREAM !sedapp kott . then , bylaa daa abesh sume beli . kyte orangg ponn naek lha van balekk . then , kyte orangg ponn alek penang ! tapik , apeape ponn  memangg bestt ar ! walauponn ak letihh tapik , ak enjoyy lha dekatt sana ! bestt ! =))

No comments:

Post a Comment